Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R38a62d30i88m 64B86u46r45š74í55k 7693451611420

získali letiščtě uprostřed evropy a byAdu tupců z politických stran

0/0
15.3.2013 16:28
Foto

D60u91š78a87n 60S13t25r82e89i43t 8216100425684

To je taková mantra. Ale situace je horší. Státu zůstala majorita, tedy odpovědnost za dluhy. Korejci budou ve firmě hospodařit jen tak dlouho, dokud to bude pro ně výhodné. Svých necelých 68 melounů si mohou outsourcovat kdykoliv, aniž to někdo pozná. A vycucanou firmu mohou klidně hodit státu zpátky i s dluhy.

A kdo zná korejskou náturu a civilizační návyky, nechtěl by u nich být zaměstnán ani s nimi obchodovat. Něco o tom z praxe vím.

Můj názor je zde:

http://streit.blog.idnes.cz/c/326018/Take-jeste-o-vykradene-trafice-CSA.html

0/0
15.3.2013 15:32

J68a53n 28P38a84v96e95l 8493122358176

Vy to nechápete. Jediná cena ČSA jsou sloty a značka. Pokud někdo ty sloty a značku nevyužije, je cena ČSA ani ne nulová, ale záporná o dluhy. Krach ČSA je mnohem lepší možnost než její pokračování.

0/0
15.3.2013 15:50
Foto

D65u82š84a90n 74S41t24r80e34i36t 8206590215554

Nezdůraznil jste exkluzivitu Praha-Moskva. Ta je využitelná velmi lukrativně.

Autor doporučuje krach? On snad uvítal jen prodej.

Přečtěte si můj článek, co "nechápu", ať to tady nemusím opisovat.

0/0
15.3.2013 16:13

V74l68a55d72i86m77í64r 54H77r75u30b36ý 4417593644469

Jo - ten článek si přečtěte. Sám za moc nestojí, ale páně Streitovy argumenty k připomínkám oponentů jsou příjemnou zábavou.

0/−1
15.3.2013 16:58

V21l89a53d80i93m29í39r 90H24r11u95b28ý 4177413574929

"Státu zůstala majorita, tedy odpovědnost za dluhy." ???   Jak vypadá odpovědnost majoritního vlastníka za dluhy? Moc by mně to zajímalo.

  Máte pravdu v tom, že pokud si stát neuměl ohlídat 100% vlastnictví, bude mít potže s hlídaním i jako majoritní vlastník. No dobře. Už jste psal, jak ČSA všichni rozkradli. Tak byste mohl být rád, že do kasy přijde alespoň těch 68 miliónů, ne?

0/0
15.3.2013 16:57

J17a82n 19P38a49v75e25l 8563512218156

A to se ještě nezapočítávají miliardy vyvedené z ČSL.

Bohužel, trestní odpovědnost je tady prakticky vyloučená, protože neschopnost není trestným činem.

0/0
15.3.2013 12:39

J18a69n 47P10i64v25a86r25n30í16k 1408603553381

Jó kamaráde, dělal's někdy pro Korejce ????

0/−2
15.3.2013 9:57

M64a57r84t80i45n 46V45y27s37o29u58d49i36l 3967447745953

Dokud se budou místa v dozorčích radách rozdávat jako "držhubný" a jako odměna za loajalitu, tak se situace ve státních a polostátních firmách nezlepší. Místo odborníků tak vedou tyto firmy ekonomičtí a manažerští analfabeti - politici...

+1/0
15.3.2013 9:21

M38i82c24h30a30l 76S11e41d13m30í25k 3379865756311

Nedávno jsem slyšel dva pozoruhodné pojmy: KinderManagement a ExcelManagement. Řadí se k nim i zde popsaný TrafikManagement. ;-(

+2/0
15.3.2013 10:21



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.