- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
získali letiščtě uprostřed evropy a byAdu tupců z politických stran
To je taková mantra. Ale situace je horší. Státu zůstala majorita, tedy odpovědnost za dluhy. Korejci budou ve firmě hospodařit jen tak dlouho, dokud to bude pro ně výhodné. Svých necelých 68 melounů si mohou outsourcovat kdykoliv, aniž to někdo pozná. A vycucanou firmu mohou klidně hodit státu zpátky i s dluhy.
A kdo zná korejskou náturu a civilizační návyky, nechtěl by u nich být zaměstnán ani s nimi obchodovat. Něco o tom z praxe vím.
Můj názor je zde:
http://streit.blog.idnes.cz/c/326018/Take-jeste-o-vykradene-trafice-CSA.html
Vy to nechápete. Jediná cena ČSA jsou sloty a značka. Pokud někdo ty sloty a značku nevyužije, je cena ČSA ani ne nulová, ale záporná o dluhy. Krach ČSA je mnohem lepší možnost než její pokračování.
A to se ještě nezapočítávají miliardy vyvedené z ČSL.
Bohužel, trestní odpovědnost je tady prakticky vyloučená, protože neschopnost není trestným činem.
Jó kamaráde, dělal's někdy pro Korejce
Dokud se budou místa v dozorčích radách rozdávat jako "držhubný" a jako odměna za loajalitu, tak se situace ve státních a polostátních firmách nezlepší. Místo odborníků tak vedou tyto firmy ekonomičtí a manažerští analfabeti - politici...
Nedávno jsem slyšel dva pozoruhodné pojmy: KinderManagement a ExcelManagement. Řadí se k nim i zde popsaný TrafikManagement.