Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

získali letiščtě uprostřed evropy a byAdu tupců z politických stran

0 0
možnosti
Foto

To je taková mantra. Ale situace je horší. Státu zůstala majorita, tedy odpovědnost za dluhy. Korejci budou ve firmě hospodařit jen tak dlouho, dokud to bude pro ně výhodné. Svých necelých 68 melounů si mohou outsourcovat kdykoliv, aniž to někdo pozná. A vycucanou firmu mohou klidně hodit státu zpátky i s dluhy.

A kdo zná korejskou náturu a civilizační návyky, nechtěl by u nich být zaměstnán ani s nimi obchodovat. Něco o tom z praxe vím.

Můj názor je zde:

http://streit.blog.idnes.cz/c/326018/Take-jeste-o-vykradene-trafice-CSA.html

0 0
možnosti

Vy to nechápete. Jediná cena ČSA jsou sloty a značka. Pokud někdo ty sloty a značku nevyužije, je cena ČSA ani ne nulová, ale záporná o dluhy. Krach ČSA je mnohem lepší možnost než její pokračování.

0 0
možnosti

A to se ještě nezapočítávají miliardy vyvedené z ČSL.

Bohužel, trestní odpovědnost je tady prakticky vyloučená, protože neschopnost není trestným činem.

0 0
možnosti

Jó kamaráde, dělal's někdy pro Korejce ????

0 2
možnosti

Dokud se budou místa v dozorčích radách rozdávat jako "držhubný" a jako odměna za loajalitu, tak se situace ve státních a polostátních firmách nezlepší. Místo odborníků tak vedou tyto firmy ekonomičtí a manažerští analfabeti - politici...

1 0
možnosti

Nedávno jsem slyšel dva pozoruhodné pojmy: KinderManagement a ExcelManagement. Řadí se k nim i zde popsaný TrafikManagement. ;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3720x
Letec a publicista
 

Držitel českého rekordu v počtu dosažených letišť. 
 

Fotky, videa, reportáže z mých expedic najdete na FlyingRevue.cz.
 

Knihy: 
- Svět letecké dopravy
- VFR Communication (výuková online aplikace pro piloty) 
- VFR anglická komunikace
- Chytré létání
- Abeceda reálného socialismu a další 

Seznam rubrik