Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R22a41d24i44m 52B76u47r26š61í20k 7913791791950

získali letiščtě uprostřed evropy a byAdu tupců z politických stran

0/0
15.3.2013 16:28
Foto

D44u47š31a29n 14S48t38r59e86i87t 8896380975424

To je taková mantra. Ale situace je horší. Státu zůstala majorita, tedy odpovědnost za dluhy. Korejci budou ve firmě hospodařit jen tak dlouho, dokud to bude pro ně výhodné. Svých necelých 68 melounů si mohou outsourcovat kdykoliv, aniž to někdo pozná. A vycucanou firmu mohou klidně hodit státu zpátky i s dluhy.

A kdo zná korejskou náturu a civilizační návyky, nechtěl by u nich být zaměstnán ani s nimi obchodovat. Něco o tom z praxe vím.

Můj názor je zde:

http://streit.blog.idnes.cz/c/326018/Take-jeste-o-vykradene-trafice-CSA.html

0/0
15.3.2013 15:32

J10a80n 93P63a55v88e48l 8783622878226

Vy to nechápete. Jediná cena ČSA jsou sloty a značka. Pokud někdo ty sloty a značku nevyužije, je cena ČSA ani ne nulová, ale záporná o dluhy. Krach ČSA je mnohem lepší možnost než její pokračování.

0/0
15.3.2013 15:50
Foto

D31u98š29a36n 28S72t87r30e43i91t 8696200385604

Nezdůraznil jste exkluzivitu Praha-Moskva. Ta je využitelná velmi lukrativně.

Autor doporučuje krach? On snad uvítal jen prodej.

Přečtěte si můj článek, co "nechápu", ať to tady nemusím opisovat.

0/0
15.3.2013 16:13

V64l92a33d51i84m45í20r 75H66r32u96b64ý 4127413114439

Jo - ten článek si přečtěte. Sám za moc nestojí, ale páně Streitovy argumenty k připomínkám oponentů jsou příjemnou zábavou.

0/−1
15.3.2013 16:58

V56l35a98d30i83m21í19r 86H97r66u56b46ý 4387313704299

"Státu zůstala majorita, tedy odpovědnost za dluhy." ???   Jak vypadá odpovědnost majoritního vlastníka za dluhy? Moc by mně to zajímalo.

  Máte pravdu v tom, že pokud si stát neuměl ohlídat 100% vlastnictví, bude mít potže s hlídaním i jako majoritní vlastník. No dobře. Už jste psal, jak ČSA všichni rozkradli. Tak byste mohl být rád, že do kasy přijde alespoň těch 68 miliónů, ne?

0/0
15.3.2013 16:57

J38a70n 31P47a62v42e51l 8213542978126

A to se ještě nezapočítávají miliardy vyvedené z ČSL.

Bohužel, trestní odpovědnost je tady prakticky vyloučená, protože neschopnost není trestným činem.

0/0
15.3.2013 12:39

J64a34n 85P71i53v73a17r91n49í35k 1268503773931

Jó kamaráde, dělal's někdy pro Korejce ????

0/−2
15.3.2013 9:57

M66a93r48t17i87n 14V46y93s36o42u64d77i67l 3917447795103

Dokud se budou místa v dozorčích radách rozdávat jako "držhubný" a jako odměna za loajalitu, tak se situace ve státních a polostátních firmách nezlepší. Místo odborníků tak vedou tyto firmy ekonomičtí a manažerští analfabeti - politici...

+1/0
15.3.2013 9:21

M28i29c86h32a24l 54S91e48d53m88í95k 3549775596751

Nedávno jsem slyšel dva pozoruhodné pojmy: KinderManagement a ExcelManagement. Řadí se k nim i zde popsaný TrafikManagement. ;-(

+2/0
15.3.2013 10:21



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.